راهنمای انتخاب رنگ مناسب فصل بهار

موسسه پنتن دو رنگ زرد و خاکستری روشن را به عنوان رنگ نماد سال جدید معرفی کرده است. این موسسه برای انتخاب این رنگ های روشن و آرام بخش از عناصر طبیعی الهام گرفته و معتقد است این دو رنگ به طور همزمان وحدت، ثبات و امید را نشان می دهد. اما اگر چندان طرفدار این دو رنگ نیستید نگران نباشید زیرا گزینه های زیادی به عنوان رنگ مناسب فصل بهار وجود دارد که می توانید از استفاده و ترکیب آنها با هم لذت ببرید.

سفید، رنگ مناسب فصل بهار

یکی از بهترین رنگ هایی که می توانید در فصل گرم از آن استفاده کنید رنگ سفید است. سفید رنگ امیدواری و شادی است و با زیبایی های فصل بهار همخوانی دارد. علاوه بر این شما می توانید این رنگ را با رنگ های دیگر ترکیب کرده و و یک استایل خاص بهاره مردانه  و یا زنانه برای خود بسازید. پارچه های طرحدار با زمینه ی سفید و طرح های رنگی یکی از بهترین انتخاب ها برای بهار و تابستان است.

 

لباس رنگ سفید

خاکی یا کرم، رنگ طبیعت

خاکی یا کرم یک رنگ مناسب فصل بهار امسال است. این رنگ بسیار شیک، خاص و مناسب افراد ساده پوش و البته به روز است. شما می توانید این رنگ را با سفید و سایر رنگ های طیف کرم و قهوه ای ست کنید. اگر مایلید استایل خاص تری داشته باشید می توانید رنگ کرم را با سبز ارتشی، لیمویی یا لباس های جین ست کنید.

کت شلوار رنگ خاکی

رنگ طلایی، رنگ افراد ثروتمند

رنگ طلایی تقریبا همیشه مد است و رنگ مناسب فصل بهار امسال نیز هست. البته باید دقت کنید که چه تناژی از طلایی را قصد دارید استفاده کنید و این رنگ را با چه رنگ دیگری می خواهید ترکیب کنید.مشکی و طلایی یک ترکیب رنگ کلاسیک است که برای خانم ها در میانسالی مناسب است اما اگر آن را با سفید و آبی روشن ترکیب کنید می توانید یک استایل بهاره شیک بسازید که دیگر محدودیت سنی ندارد.

پیراهن رنگ طلایی

آبی روشن، رنگ آسمان بهار

آسمان بهار را دیده اید؟ معمولا آبی روشن بدون ابر یا با ابرهای سفید و پراکنده زیبا است. شما می توانید از این ترکیب رنگ الهام گرفته و آبی را به عنوان رنگ اصلی انتخاب کنید. طیف آبی و بخصوص آبی روشن را می توانید با رنگ های سفید، خاکی و کرم بپوشید و یک استایل مینیمال و زیبا برای خود بسازید و در روزهای بهار از آن لذت ببرید.
آبی نفتی نیز از خانواده آبی هاست که طرفداران بسیاری دارد. شما می توانید این رنگ از آبی را با آبی روشن، زرد، خاکستری و حتی مشکی ست کنید و از پوشیدن یک رنگ شیک و شاد لذت ببرید.

کت و شلوار سورمه ای و پیراهن آبی

سبز، رنگ روزهای بهاری

وقتی طبیعت سبز شده است چرا شما سبز را به عنوان رنگ مناسب فصل بهار انتخاب نکنید؟ طیف گسترده ی سبز از سبز پاستلی گرفته تا سبز تیره و سبز جیغ رنگ های فوق العاده ای برای بهار هستند. شما می توانید سبز جیغ را با بنفش و صورتی ست کنید، سبز تیره را با مشکی و خاکستری و سبز روشن پاستلی را با آبی روشن، سفید و کرم. در واقع رنگ سبز می تواند یک انتخاب مناسب برای افراد ساده پوش، شیک پوش و به روز و طرفداران رنگ های شاد باشد.

کت سبز رنگ

نارنجی و عطر پرتقال

رنگ نارنجی یک رنگ محبوب مناسب پاییز است اما اگر شما طرفدار این رنگ هستید می توانید از تناژ شاد و روشن آن به عنوان یک رنگ مناسب فصل بهار در این فصل بپوشید. مانتوهای نارنجی یکی از زیباترین لباس هایی هستند که می توانید در سال نو آن را پوشیده و با رنگ های شاد دیگر مانند آبی تیره یا زرد ست کنید.

پیراهن هاوایی نارنجی

صورتی، همیشه دخترانه

همه ی خانم ها در دوره ای از زندگی عاشق رنگ صورتی هستند و این رنگ می تواند یک رنگ مناسب فصل بهار برای شما باشد. صورتی در طیف های خیلی روشن و خیلی تیره و شاد برای هر خانمی در هر سنی مناسب است و می توان گفت با آن چندان محدودیتی برای فضاهای رسمی و غیر رسمی ندارید و می توانید آن را همه جا بپوشید. صورتی را می توانید با سفید، خاکستری روشن و آبی روشن ست کرد. علاوه بر این رنگ صورتی روشن و لیمویی نیز ترکیب چشم نوازی برای بهار خواهد بود.

لباس صورتی زنانه

زرد، به رنگ آفتاب

همانطور که گفتیم موسسه پنتون رنگ زرد را یکی از دو رنگ اصلی امسال معرفی کرده است و اگر عاشق زرد هستید رنگ مناسب فصل بهار امسال برای شما همین رنگ است. زرد رنگ شاد و دوست داشتنی است و معمولا همه آن را دوست دارند اما کمتر کسی به خود جرات پوشیدن آن را می دهد. این رنگ زیبا را با سفید، خاکستری و آبی روشن ست کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

لباس زنانه زرد

خاکستری، همیشه شیک

دومین رنگی که موسسه پنتن به عنوان رنگ سال معرفی کرده خاکستری است. این رنگ فوق العاده و شیک می تواند رنگ مناسب فصل بهار امسال شما باشد. پوشیدن کت و شلوار یا مانتو خاکستری به همراه اکسسوری سفید، مشکی، زرد و آبی برای شما یک استایل خاص، شیک و به روز می سازد. اگر مایل بودید حتی می توانید لباس خاکستری خود را با بنفش ست کنید و خواهید دید تا چه حد این ترکیب رنگ می تواند خاص و جذاب باشد.

پالتو زنانه خاکستری

قرمز، همیشه جذاب

یکی از بهترین رنگ هایی که امسال به عنوان رنگ مناسب فصل بهار شناخته شده است قرمز است. قرمز روشن و به اصطلاح گوجه ای یک انتخاب عالی برای کسانی است که می خواهند جذاب و متمایز از دیگران باشند. این رنگ را باید با رنگ های سرد مانند سفید، آبی ملوانی، سورمه ای، خاکستری و مشکی ست کنید. ترکیب قرمز با هر رنگی یک شکل جدید و ظاهر متفاوت به شما می دهد در نتیجه بهتر است به رنگ دومی که قصد دارید با قرمز ترکیب کنید دقت کنید.

کت و شلوار قرمز

مشکی برای همه ی فصول

مشکی نه رنگ مناسب فصل بهار، بلکه رنگ مناسب همه ی فصول است .البته بهتر است در بهار و فصل رنگ ها شما نیز رنگی بپوشید. اما اگر همیشه مشکی انتخاب اول و آخر شماست بهتر است آن را با رنگ های سرد ست کنید تا علاوه بر زیبایی خاص بودن خود را حفظ کند.
اگر مایلید کمی از مشکی پوشی فاصله بگیرید می توانید آن را با خاکستری، سبز تیره، زرشکی، کله غازی و سفید ست کنید.

لباس مشکی